TILL MATILDA

Matilda, lyssna på mig nu. Du får honom, jag kommer över det! Jag har ju ingen som helst rätt att hålla honom ifrån dig, bara för att jag är hopplöst kär? Visst jag skulle kanske fälla några tårar, men jag överlever ju. Det finns fler killar i världen, och han är bara EN av miljontals killar! Jag är inte redo att ofra vännskapen för en kille. Jag behöver dig i livet. Vi ska ju klara allt tillsammans! Jag vill leva mitt liv, och veta att du står vid min sida, alltid. Jag vill aldrig skiljas ifrån dig. Och jag vill att när vi är 87 år, gråhåriga och skrynkliga, ska sitta på ålderdomshemmet, i varsin gungstol och sticka. Sticka en tröja till barnbarnet, och prata om våt liv, tillsammans! Och när vi dör, vill jag att vi begravs sida vid sida, lång nere i jorden. Påsåsätt finns jag alltid vid din sida, och du vid min. Jag vill att vi ska leva livet lyckliga, och vi ska klara allt. Tilsammans ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar dig Sara..<3

2010-07-02 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0