WERE ARE YOU?

Ja, som många säkert listade ut vad som gömde sig i den suddande bilder som jag lade in igår. Såklart var det 2 biljetter till Nickelodeon dagen 2010! :) Dit gick jag och bästavän Matilda, hade en rolig kväll. Har hela.. 8 autografer i olika färger på högerarmen, hahah! B.l.a Rabihs ( så söööt! ), Alice, den snygga killen från Star Pilots och ja, några fler, snyggt! Sen kastade dom ju ut leksaker, kakpaket, tidningar och ja, allt möjligt ifrån scenen. Jag fångade en tidning med någon svampbob leksak, och en penna med Patrik på, mohahah! :) Sen fick jag en svampbob oxå, alltså gosedjur typ. Soo cute! Loove him :) Han fick åka på min pakethållare på vägen hem, han älskade det! Hhahha.. Det var ganska många artister där. Pernilla Whalgren såklart, Darin, Linda Bentzing, Velvet, Lovestoned, Rebound, Alice, Play, Star Pilots och ja, det var väll typ alla :) Just nu letar jag efter min kamera sladd, men jag kan inte hitta den! Tog många bilder igår, för att visa er dem sen. Så vi får väll hoppas att sladden kommer fram snart.. Puss sålänge! ♥




My darling ♥ ( google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0