ÄNDRADE PLANER, IGEN

Då inte om midsommar, utan om maten, hahha ;) Cyklade upp till affären för att möta syster och då passade vi på att köpa en baguett som vi delar på istället för bacon och mackaroner :) Till det dricker hon mjölk, jag cola, hahah! Bra blandning där, baguett och cola, yummie! :P Men jag älskar ju cola, så det funkar typ till allt, hah. Fick ett par smexiga rosa brillor med SOLO också, få se om dom kommer att andvändas! Menmen, sen får vi väll se vad som händer idag.. Tänkte faktiskt hoppa upp i solsängen och bättra på brännan lite, man får ju passa på eller hur? ;) Nu ska jag köka vidare på min baguett, see ya' later

OCH KOMIHÅG ATT KOMMENTERA OM NI VILL HA EN FRÅGESTUND!


Suddig bild, men Oliver och Matilda som sover i tältet. Naaw, så söta :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0