ÄNDRADE PLANER

Godmorgon! Uppe i ganska hyffsad tid idag ju? :)Bara för att jag var tvungen att vara barnvakt för min lillasyster, men ändå ;) Hahha, jaja.. Angående rubriken så är det midsommar jag medar. Ingen husbil blir det tyvärr, vi ska sova i stugan istället.. Blir väll mysigt det med, men jag ville hyra husbil! Skit oxå..! Jaja, ganska onödigt när det är så dyrt, den bilen kostade typ 5000 i två dagar, eller något sånt? Aaa, men jag funderar faktiskt på att ha en frågestund igen! :) Men då måste minst 5 personer kommentera i det här inlägget att dom vill, då kan vi köra en frågestund. Men jag skriver ett inlägg när/om vi börjar, okej? SÅ OM NI VILL HA EN FRÅGESTUND, KOMMENTERA!
xoxo


Kommentarer
Postat av: ^^' <3

jaa!<3

2010-06-23 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0