BRUNETT SÅ HETT?

Fan vad jag vill färga håret brunt! Fast det skulle jag aldrig få.. Men jag vill ändå, jag tror att jag skulle kunna vara snygg i det! Är trött på blont hår, har fan haft det i hela mitt liv! Olika nyanser av blont.. Platina blont, ljusblond, mörkblond, naturligt blond, gulblond, guldblond och tillomed jordgubbsblont en gång! Jag vill ha något nytt! Och jag har alltid vela ha brunt hår, alltid.. På klassresan tog Madde en bild på mig, och så blev det något fel, så jag fick mörkt hår.. Men det var rätt snuggt, hah! ;) Tror ni att det skulle vara snygg på mig? Svara äääärligt!


Typ sån färg?


Eller lite mer chokladbrun, hmmm.. vad tror ni? :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Kanske det Sara.. Det var ju snyggt på bilden ;-)

2010-06-26 @ 22:59:09
URL: http://maddeslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0