GODMORGON

Ehh, ja.. Vaknade för typ en halvtimme sen, var sjukt trött efter gårdagen! Jag, Hanna, Matilda, Oliver och Emil sov i mitt tvåmannatält, eller sov och sov, vi somnade väll runt 7 på morgonen.. Så det var ju inte konstigt att man var trött.. Men gissa om det var trångt då?! Fyy satan, men det var ju bara mysigt igentligen :) Menmen, Matilda drog hem vid typ 10 tror jag? Sen gick Olvier och Emil typ en halvtimme efter eller något sånt, och sen åkte Hanna vid typ 11.. Och gissa vem som fick städa undan allt i tältet då? Jo, såklart JAG! ALLT i tältet! Precis som förra gången.. Hahha, så blir det väll, men Matilda, då sover vi hos dig nästa gång! ;) Hahha, efter att jag hade plockat in allt och sopat och så i tältet, var jag svintrött.. Så jag gick in och la mig i min systers säng, hahha, orkade inte gå ner :P Sen så sov jag till 4 då.. Kul, hela dagen borta! Skulle igentligen gå på Kneippbyn med Olivia och Hanna idag, men det orkade ju inte jag.. Förlåt! Vi kanske kan ses ikväll istället? Menmen, nu ska jag se på Project Runway. Pusshej



Hahah, Hanna och Moa nere på hamnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0