GRATTIS!

Mamma hämtade mig tidigt från skolan idag, halv 1. Vi skulle nämligen titta och fira kusin Robin som tog studenten idag! Är såå stolt :') Tänk att han redan har blivit så stor! ;o Har tyvärr inga bilder, men syster fotade helvilt med systemkameran! Så jag kanske får några bilder av henne sen, hoppas det :) Menmen, annars har det väll inte hänt så mycket idag.. Tänkte gå och skriva So läxan och läsa ur den URTRÅKIGA religions boken.. Jag hatar religion, har alltid gjort! Tänkte kanske börja med 'Dagens Fråga' igen. SÅ jag börjar med en passande fråga, Pusshej!



Hahha, blev riktigt, jävla fult ;) Men orkar inte ta bort bilden i bakrunden, hah.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0