HIINAAOW

Just nu håller jag påoch laddar upp bilder ifrån dagen :) Hanna och jag sitter i min säng och snackar lite, ska snart äta färska jordgubbar, yummi! Jag och hanna håller på och gör om bilder på 'photoscape, haha ;) Fett skoj! Idag var jag ju på stan med Alma och Hanna också :) Vi hade kul och flummade oss skitmycket ;) Vi var typ skit populära, alla kom fram och pratade med oss, frågade om vi hade tändare och blabla.. Vi bara ASGARVA 
tills dom gick, hahah! Sen såg vi en kille som sålde sex och en gubbe som kom fram och började snacka med oss ;) Hahha, vi, eller JAG ficck snacka på om allt möjligt medans Hanna stirrade ner på sin glass och Alma garvade åt allt, hahah ;) Jag berättar mer om allt imorgon,( och så får ni bilder) för nu måste jag gå och kissa ;P Försöker övertala Hanna att hon ska sova här, men hon tror attt jag ska gå upp när hon har somnat och sminka henne i sömnen, haha ;) Kanske det...Pusshej


FÖRE:



EFTER:




FÖRE:



EFTER:





Hahahha, snygga va? Och undertiden vi laddade upp dom här bilderna snackade jag med Hannas mamma ( *pinsamt*) och nu får Hanna sova här! :D Fast Hanna vågar nog inte somna, mohahahaha! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0