JA, FÖRLÅT!

Min dator är helt sönder i skärmen, jag ser ju och så, men skärmen hoppar typ ur hela jävla tiden? ;o Asså, det svårt att förklara, men det ser förjävligt ut! Ska lämna in den snart, och jag kan inte andvända den så mycket, så det har inte blivit mycket bloggning, som ni ju vet..

Menmen, nu har vi äntligen fått sommarlov! WOOOHOOO FÖR DET! Sen är det ju dags för Södervärn och nya klasser, ska bli kul. Men kommer att sakna min klass.. Jaja, nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på mucic, medans Hanna ligger i sängen och surfar på min Touch som vanligt :) Imorgon ska vi sova i tält med Jonne och någon mer, kul! Fast igentligen skulle vi ha sovoit inatt, men ingen annan svarade på telefon, vadfan gör alla på en Fredagkväll liksom? Sen så ville inte Jonne för att det blev försent, så då drog Hanna hem till mig istället :) Hanna sitter och hotar med att hon tänker somna, och jag blir störd på henne för det blir tråkigt att sitta uppe själv ;o Tänkte göra en Hiss / Diss lista nu, Pusshej



Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0