OMG!

Ojojoj, förlåt för den dåliga uppdateringen! MEN jag har en grym andledning! Det var så att mamma ringde och sa att jag skulle gå ut till vägen så att hon kunde hämta mig snabbt.. Omg, jag hade glömt att jag skulle få ta peirsing idag! ;o Shitshit, så på med kläderna och så sprang jag ut till vägen! Hahhah, såg väll inte så klok ut men det sket jag i, haha ;) Vi kom typ 2 minuter försent, så jag slapp vänta. Sen var det bara att välja smycke och blunda.. Det gjorde ganska ont, men inte så ont som jag trodde att det skulle göra, hah..! :) Ny ser jag helt psyko ut för att läppen är helt svullen, hahha ;) Hoppas det blir snyggare imorgon.. Puss




SVULLEEEEEEN LÄÄPPP, HAAHA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0