PIGGELIN

Ojoj! Jag är uppe innan 12 idag! ;) Stooolt! Hahha, men jag trodde att klockan var mycket när jag vaknade, så jag gick upp och klädde på mig och så.. Sen ser jag på klockan.. 08.04..! Meeeeh, då kunde jag sova i typ nån timme till? Jaja, nu sitter jag och ser på något weird program, fattar mycket oxå, hah. Är trött som satan, men orkar inte sova ;P Hur lat är inte jag?? Hahah, menmen.. För någon timme sen när jag vaknade såg himlen grå ut, och det känndes inte som om det skulle bli en solig dag. Men nu börjar det spricka upp lite :) Mamma ville att jag skulle gå ner med lillasyster på Kneippbyn, kul?! Jag lyckades iallafall tjata ner mig till att bara behöva gå ner och äta lunch med henne, hah.. ;) Men jag som skulle gå dit med Hanna idag, får se om jag kan övertyga lillasyster om att hon kan gå med en kompis, så kan jag äta med henne sen ändå.. Det låter ju bra :) Menmen, nu ska jag spamma Hanna med sms, hon måste ju vakna, hahah! ;) Pusss ♥



Piggelindrink från Midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0