MIDSOMMAR = JORDGUBBAR

Hola Amigos!
Det blev rätt varm idag ändå! Våran temometer som sitter mitt i solen i lä visar på 38,8°! Men det är ju mitt i solen där det inte blåser, så skulle tippa på 22°, kanske mer, i luften :) Hääärligt huh?! Och imorgon är det midsommar, myyysigt! Har ju redan berättat vad som är planerat då, men outfiten har jag inte riktigt bestämmt ännu.. Tänkte att jag ka´nske kunde lägga upp bilder på outfiterna som jag funderar på, så får ni säga vad ni tycker? Hur låter det? :) Ska iallafall ha mina bruna remmar och jeansjackan! Tror jag, hah ;) MEn vi får se.. Kanske en vit klänning, eller jeansshort med en blommig blus? Midsommarkrans är iallafall ett måste! Jag och Jennifer gjorde ju egna kransar förra året.. Gjorde ju en åt lilla Izza då också, haha! Tänk att hon bara vart 9 veckor gammal då? Sååå sööt! :) Menmen, kranskarna blev väll ganska fina, men jag tyckte att min blev en aning tunn.. Perfekta kransar ska vara tjocka, gröna blad och många söta blommor. Prästkragar, smörblommor och ånga fler! Helst skulle jag villja ha med liljekonvaljer, men dom har väll redan blommat färdigt? Linda är ju bra på sånt, så man kanske kan be henne? Ja, vi får se :) Men jag bara älskar midsommar! Jordgubbar, blommor, släkt och vänner, solen och allt! Ja, jag hoppas verkligen inte att det regnar på midsommar.. Då blir jag fan sur, hahah! ;o Fast det skulle bli jävligt kul för den där typ Sova butiken eller vad fan den heter? Dom som man får alla pengar tillbaka om det regnar på midsommarafton?! Hahha, fan vad kul det hade vart! Fast skit i pengarna, fram med solen istället! ;D Jaja, vet inte om jag kommer kunna uppdatera något imorgon.. Och jag kommer ju inte hem förens på typ Söndag eller nåt. Men jag kommer nog skriva mer ikväll :) Pusshej




pics: Sanne Jakobsson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0