VAD ÄR DET MED MIG?

Jag har inte orkat bloggat på typ en vecka! ;o Är så jäkla trött och bara längtar efter sommarlovet! Som idag tillexempel när Moa och Hanna var här.. Gissa vad jag gjorde? Somnade i soffan, i köttbullestälning fast uppåt liksom :P Jag låg typ med ansiktet neråt om ni fattar? Syster fick säga till mig sjuttioelva gånger, haha.. Menmen, just nu sitter jag och kollar på fotbolls VM som började idag! Första matchen spelas av självaste Sydafrika mot Mexico, och det står 1-1. Srännande ;) Ikväll ska vi ut och äta på restaurang, men vi får se hur det går med Syster, för hon hoppar ju på kryckor :/ Ja, det vet ni ju inte, men hennes knä hoppade ur led och en benbit slossnade.. Så nu går hon med en stor ställning på benet som håller det i exakt 30° vinkel. Och så hoppar hon ju då på kryckor, stackarn.. Och det hände precis dagen innan hennes skolbal, hahah otur! Menmen, hon ska gå med det i typ 4 veckor eller mer, skoj.. Idag åkte klassen till Ekobyn som ligger någonstan ut mot Tofta, vi fick typ plantera, hålla på med vatten och en massa skit, KUL! Inte.. Men jag och Hanna kom iallafall i en grymt bra grupp med Emil, Andrè och Jonathan och vi fick hålla på med vatten :) Typ pumpa ur en såndär sak som finns ute, och fylla typ små duschar att hänga upp i träden. Hahha, man fattar ingenting när man bara läser det, men det var som duschar ;) Skit samma, Jonathan whinade sönder, för han ville inte bli blöt :s Och alla andra var typ dyngsura! Hahha, men vi hade skoj iallafall :P Sen hade vi bara lunch och efter det hade vi vattenkrig med klassen :) Hade fan bääst vapen! Bara det att jag var tvungen att ladda hela tiden ;) Och sen åkte jag, Hanna och Moa till Kneippbyn där det var heeelt öde! ;o Bara för att det regnade lite, men det var skoj ändå :) Vi körde gokart och pratade med Viktor. Sen gick båda dom två hem, så då satt jag vid fyren och snackade med Viktor till dom stängde.. Och nu sitter jag här :) Nu ska jag hitta på något, kanske läsa lite bloggar och så.. Och sen ska jag ju fixa designe till Alma också! Länk till henne finns nere vid länkarna, Pusshej

Åhhh!, glömde säga att nu har vi bara en skoldag kvar i skolan! På Tisdag slutar vi, äntilgen! :) Och på Måndag har vi inga lektioner, bara brännboll, stependumutdelning och så ska vi ha mysdag med klassen, sen sommarlov! YEEEAAAH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0