HEADRAR PÅ BESTÄLLNING!

Nu ligger man här och halvsover i soffan, tittar på tv såklart. Mamma kom hem med massa läxor från skolan som hon hämtade imorse.. Man missar ju rätt mycket på 3 dagar igentligen! Så ja, jag har fått hem lite olika saker som ksa göras imorgon och i helgen.
Menmen, nu till rubriken! Ja, det är så att jag bara älskar att göra headrar till olika bloggar på Photoshop! :) Så om någon av er är sugna på en ny header så är det bara att mejla bilden/bilder ( be om mejlen om ni inte vet) dom ni vill ha och om ni har övriga önskemål, så ska jag försöka fixa en header :) Jag är inte i världsklass dirrekt, jag gör mer enkla men fina headrar :) Så får ni se om ni blir nöjda eller inte liksom. Ni kan också skicka via msn om ni tycker att det är bättre. Men då får ni fråga om msn i kommentarer :) Så nu är jag öppen för förslag! Passa på och önska en header :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0