INGEN SOCKERKAKA IKVÄLL..

Jag som tänkte baka en sockerkaka tills ikväll, men nu kommer pappa hem och han ska väll laga mat.. Jag som var så förbaskat sugen på sockerkaka! :) MUUUUMS! DEt blir ingen innebandy för mig ikväll heller, känner mig inte frisk än, så det får jag hoppa över. Idag har det vart en chill dag i skolan, började halv 9, så jag kunde unna mig att gå upp vid 20 över 7 istället för 6 :) Fast jag vaknade iofs vid 4 men då somnade jag ju om ;) Menmen, nu ska jag göra SV läxan till imorgon, och sen så får vi se vad som händer.. Jo jag måste mata sköldisarna också :) Ni vet väll att jag har 2 grekiska landsköldpaddor? Ungefär 1x1 dm stora, som heter Semlan och Kringlan :) Gulligt va?


Yummie ;)


Hahah, flumbild på mig just nu :)


Min älskade tröja/cardigan med dragkedja på :) Från Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0