JAG VILL HA SOMMAR

Nu har Olivia dragit hem och nu sitter jag bara här och latar mig :) Har vart uten och hoppat studsmatta oxå! ;) Shit vad med sommarkännslor man får då! Solen skiner på en klarblå himmel, och termometern visar på hela 12°! Riktigt härligt skulle jag vilja säga! En toppendag helt enkelt! :) Gud vad jag längtar till sommaren.. Menmen, ikväll ska vi ut till Thomas och Maria tror jag.. och äta mat och ha trevligt :) Sen så får vi se vad vi mer hittar på, brukar bli lite tv-spel oxå. Dom har verkligen världens roligaste Buzz! :D I LOVE IT! Men, det brukar bli rätt sent så det blir nog inte så mycket bloggning.. Kanske något inlägg innan vi åker :) Ha en sjukt bra dag! Puss ♥


En härlig sommarbild från förra året! :) Värkligen älskade den sommarn, tacka alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0