KÄRA BLOGG!

JAG ÄR TILLBAAAAAAKAAAA!♥
Ja, jag har tagit en paus från devote- bloggen för att blogga här ett tag :) Bra va? Idag har jag vart hemma med lillasyster som har smittat mig.. Huvudvärk, illamående och förkylning/halsont.. Det sägs att det kan vara en kräksjuka som inte har bryts ut, då välldigt många andra har just som vi, allt utom kräkningar.. Fast lillasyster har ju kräkts en gång men ändå.  Jag orkar inte skriva mer om dagen, för jag skrev en långt inlägg på
devote-blogen innan jag kom på att jag skulle börja blogga här, haha :) Så ni kan ju läsa det sista inlägget på den bloggen om ni vill ha lite mer information ;) På tal om dedn bloggen, så fick jag ju ändra rubriken när jag hade skrivit det sista så det blev en kostig rubrik, menmen.
Nu ska jag fixa till designen och snygga till bloggen helt enkelt!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Amundinga

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 21:09:22
URL: http://amundinga.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0