MÅL TILL SOMMAREN


Idag hittade jag ett par gamla jeans från Koola Anna, som jag näääästan kom i! Riktigt fina blåa jeans, perfekta att vika upp till sommaren :)

Menmen, idag har jag och familjen vart inne i stan, käkat och gjort lite ärenden :) Sen åkte vi ut till Tofta, ja till mamma och pappas möbel butik och kollade på möbler :) Syster ska flytta in till det stora rummet som har vart lekrum i alla år. Och då ska hon ju fixa med nya saker och ditten o datten! Så jag tar hennes rum, och där tänker jag göra iordning, dvs tapetsera, nytt skrivbord, ny garderop, mammas gamla säng och ja, göra det riktigt mysigt! Kanske ha några nya mattor, överkast och kuddar också :) Nu kan jag ha mysiga ryamattor och liknande eftersom att jag inte kommer att ha golvvärme längre, vilket ifs är välldigt mysigt det med. Menmen! :) Har precis gjort lite läxor och tittat på Wipeout. Sjukt kul program ju! Man bara asgarvar hela jäkla tiden ;) Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt.., innan jag går och lägger mig för kvällen. Och hoppas att jag inte vaknar upp med huvudvärk imorgon! Kiss and Goodnight ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0