RUBRIK

Halloj!
Började dagen med en varm dusch och en brustablett. Nu har jag gjort lite läxor, klar med engelskan och håller på med svenskan. Vi ska skriva en berättelse och vi får fria händer. Den ska vara klar till Påsklovet och va typ minst 5 A4 lång. Blir inte så svårt, när man väl kommer igång så går det av bara farten :) Jag skriver på en berättelse om en flicka som ska söka efter sin försvunna mamma i ett annat land. Hon har hämska drömmar om hennes mamma och ja, blir mycket bättre på pappret :) Den heter iallafall 'Emblas Sökande'. Haha, vi får se hur den blir! Nu ska jag se om jag kan göra lite mer läxor, annars ska jag bara vila :)
Kisses


Ser för j*vlig ut, så jag täckte över ansiktet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0