JAG ÄGER DIG, HANNA!

En vanlig dag i skolan idag. Slutade vid 3 för några av oss hade flextid :) Menmen, ikväll ska jag ta det lugnt, känner att jag snart kommer få världens huvudvärk.. Så det blir väll några alvedon sen då.. Imorgon är det ju Studiedag, JIPPIE! :) Fett skönt att bara få sova ut! Jaja, nu sitter jag och skojar med Hanna på msn, haha ;) Så jäkla skoj, hon blir ju så lack! Hahhha, såhär såg en liten del av vår konversation ut ;)

 

Hanna säger:  är du lebb nu med*?

S A R A ' säger: öhh?

Hanna säger: det står ju olivia älskling

S A R A ' säger: ja men du har ju 5-kant med blattar?

Hanna säger: käften din fitta jag kommer slå dej

S A R A ' säger: hahahaha

Hanna säger: du är lebb

S A R A ' säger: du är sexmissbrukare!

Hanna säger: nej du

S A R A ' säger: hahaha, sexmissbrukare! 5-kant liksom ?

Hanna säger: walla jag kommer slå sönder dej i skolan

S A R A ' säger: hahah, våga det du

Hanna säger: ja visst

S A R A ' säger: sexmissbrukare

Hanna säger: lebbuj'be<Ä

S A R A ' säger: är du hanna? det viaste jag inte!

Hanna säger: SKA FANN DÖDA DEJ DIN JÄVLA HORA

S A R A ' säger: HAHAHHHAAHHAHAHAHAHAAHAHAAH, när då då?

Hanna säger: IMORRN

S A R A ' säger: vart?

Hanna säger: SKOLAN!

S A R A ' säger: hahah, ska du gå i skolan imorrn? KUL FÖR DIG!

Hanna säger: KOM FEGIS, PÅ ONSDAG

S A R A ' säger: Naaw, är hanna avis.. Du har ju chrille?

Hanna säger: JAG KOMMER SLÅ DEJ, vi kommer till dej nu

S A R A ' säger: hahah, försök att så in dörren då!



Hahah, jag vet att det inte är okej för henne att kalla en sånna saker. Men jag tar inte åt mig, inte när hon är såhär iallafall ;) Men erkänn, JAG ÄGER HENNE! :D



 


Kommentarer
Postat av: HANNA

JÄVLA TÖNT SARA!TA BORT BILDEN

2010-03-22 @ 19:03:49
Postat av: Anonym

du äger henne sara :)<33333

bry dig inte om henne ;s

2010-03-23 @ 18:59:52
Postat av: Anonym

han den lilla jävla muppen är så jävla feg och ful, och hanna ja bankar ner dej hur jävla lätt som hälst ,

2010-03-31 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0