VILKEN JÄVLA VÄN

Okej, jag vet att du har en kort stubin och att du blir skitarg för ingenting. Men det ger dig ingen frihet att kalla mig dumma saker. Man kallar inte en tjej för hora, fet eller andra sånna saker. Du fattar inte hur mycket det sårar?! Jag vet att jag inte är perfekt, men komigen, som att du är det? Asså fattar du att du går för långt? Eller bryr du dig inte?  Jag trodde att vi var vänner, ja jag trodde faktisk det! Men tydligen inte.. Du säger saker, saker som inte är sant. Och jag litar på dig, eller gjorde rättare sagt! Det har hänt förut, att du har svikit och jag har blivit ledsen.. Men jag förlät dig.. Nu tänker jag inte göra det, aldrig mer! Kommer du änns ihåg dendär lappen jag skrev till dig på musiken? Kommer du ihåg den eller betydde den inte ett skit för dig?! Jag skrev dom orden till dig, och dom kom ifrån mitt hjärta.. Men ändå så sviker du IGEN.. Jag förstår mig inte på dig.. Du tror att du är så cool, men du är så jävla fjantig när du kallar folk sånna oacceptabla ord! Fattar du hur jävla fjantig du är när du håller på så? Varför kan du inte vara dig själv, inte nån cooling som inte bryr sig om något? Vi hade en vänskap, vi hade kul och så.. Tack för den tiden, som nu är över för alltid..♥


 HANNA MARIA MATILDA BOLIN  


-




Kommentarer
Postat av: ,

ALLA HATAR DEJ HANNA , SÅ JÄVLA BLÅST I HUVET SÅ DET INTE FINNS , TROR ATT DU ÄR SÅ COOL HELA JÄVLA TIDEN! MEN DU ÄR BARA EN LITEN FJOLLA, DU VET VEM JA ÄR , GANGSTARN !

2010-03-12 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

sluta kaxa töntiga ollie

2010-03-22 @ 19:07:10
Postat av: Tiniuselida

Great site, keep up the good work

2012-02-07 @ 08:58:25
URL: http://tiniuselida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0