ÄNTLIGEN!

Den här jävla **** ** ** **** datorn funkar ännu inte! Eller det vill säga, det funkar inte att ladda upp bilder! :o Guuud vad jag hatar deet! Fanfanfan!!

Har iallafall fixat virusskydd till datorn, eller iallafall tills Johan kommer och hjälper oss med lite saker. Ska be honom installera lite program på min dator, om det går :) Hade tänkt office, word och powerpoint, sånna pprogram som jag kan ha till skolarbetet då. Mycket enklare att göra saker hemma än att stressa i skolan!  Och påtal om skolan, idag fick vi veta klasserna till Södervärn. Jag ska gå i 71 med b.l.a Moa, Olivia och Matilda :) Vi 23 i klassen, typ 10 tjejer och 13 killar eller något sånt. Blir nog en rätt bra klass, fast nu när jag kollade i skolkatalogen så var det typ asmånga fula i vår klass ;o Hahha, okej man ska kanske inte säga så ;) Men dom var lite mindre otöntiga då, haha :) Bättre? Vi har fan inga snygga killar i våran klass ;o Förutom Jonathan, Jonathan och Viktor då, haha ;) Menmen, idag hade vi engelskaprov också.. Var ganska svårt men jag tror att det gick rätt bra, eller hoppas iallafall! Brukar ju gå välldigt bra så.. Pappa och syster åkte och köpte en ny dator idag också :) Syster får andvända den just nu eftersom att hennes dator är kaputt, men sen när hon får en dator i början av NV så tar pappa tillbaka den :) Jag är jäkligt avis ska jag säga! Men det är ju en liten tröst att gå runt och säga att det inte är hennes, utan pappas, hahha ;) Det är iallafall en svart 12' tums ASUS, pappa köpte en liten dator för att vi har länge pratat om arr vi vill ha en minidator i köket, så där får den bo sen. Nu ska jag pröva blogga lite på snyggdatorn, skriver mer imorgon! :) Och tyvärr, inga bilder ikväll.. Fattar inte vad som är problemet.. :s Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Korneliusida

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:56:36
URL: http://korneliusida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0