BAKIS..

Hahahahahah, nej jag bara skojade! ;) Just nu ligger jag i sängen med datorn och väntar på att Olivia ska vakna.. Hon börjar faktiskt röra på sig lite nu, hahah. Kvällen igår blev lyckad... och läskig! Först körde vi lite singstar, pingis och så. Sen klockan 12 berättades spökhistorier om huset vi befann oss i. Och efter det gick vi, I MÖRKRET, till ett skjutfält någon kilometer bort. Och där fick vi gå en spökstig! Det var ju en massa personer som var utplacerade längs banan som skrämdes så man sket på sig! ;o Jag gick och hotade med att jag kunde Thaiboxning och babblade på, hahah ;) Det var ju skitläskigt! I en mörk skog, helt själva.. Och sen börjar Beatrice snacka om att en kille hände sig här och bla.bla.. Det var ju till stooor hjälp! Haha, menmen.. Kvällen blev ändå lyckad, vi kom hem runt 2 som planerat, sen satt vi och pratade lite, och läste lite bloggar. Idag får vi se vad som händer, jag och Olivia drar väll ut occh träffar någon, ssen ska jag till min faster och mina kusiner :) Jag tror att min faster typ har fyllt år, och hon ska bjuda på lasagne! ME LOOOOOVE! Jag vet inte om det blir så mycket skrivande idag, eftersom att det är så dfint väder ute och så :) Men det märker vi ju, hahah. Pusshej!


Jag hemma hos Fanny :) Ser heelt flumm ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0