BILDER FRÅN DAGEN

Juat nu sitter jag och ser på ishockey, VM final mellan Ryssland och Tjeckien. Jag själv tycket att det är Tjeckiens tur att vinna, eftersom att Ryssland vann förra VM :)MEn ryssarna är ju rätt bra också.. Sverige har faktiskt överaskat mig positivt iår! Jag tycker att dom har vart skitbra! Tills semi finalen då.. Då var dom rätt sega ocg gav inte allt känndes det som. Och så var det ju lite dåligt av förbundskaptenerna att ta en time out med 7 sekunder kvar! Dom gaaav ju bort finalplatsen! ONÖDIGT! Menmen, annars har dom spelat bra tycker jag. Några som har överaskat mig negativt iår är USA och Canada. Dom som annars har vartit sjukt bra i ishockey, nu så kom dom väll bara till kvarten?, om änns det! Vad tycker ni? Jaja, nog prat om hockey, annars blir det för tråkigt.. Idag hvar vi ju nere vifd hamnen och kollade på studenterna. Riktigt kul! Såg ett par riktigt snygga och söta klänningar jag tänker vara minst lika skitsnygg när jag tar studenten! OCH så tänker jag ha en snygg bil, haha :) Det fanns riktigt många olika bilar som dom äkte i, stora, små, snygga, fula och stooora hästar! Hahha, bilderna får förklara :)


En liten bil, och bakom den kom...


En stoooor bil! Hahha jag vet, passar bra ihop med dom snygga cabarna va?


Och så fanns det ju snygga bilar oxå ;)



Bil, igen.. Efter den bilen kom en till bil och den killen som satt i den bilen såg precis lika dan ut som den första killen! Anna förklarade för mig :
Jag: Men vafan.. Satt inte han precis i den röda bilden? ;o Har han TVÅ dejter??
Anna: Nej.. Dom är tvillingar..!

Hahha, jag är inte trög! Bara lite ibland... ;)



Se, där kom han igen ;o



Snygga kusin och söta dejten :)




Iväg mot Almedalen där alla gick av.. Vi hann se dom typ 4 gånger efter den första, haha ;) Vi gick om dom när dom stog i kö.. ;)



Hästar som stannade för att skita..



Och hästen som kom efter med vagnen som körde rakt i den färska hästskiten! Euuuw!



Stoooora håriga hovar, gullig :)



Kusse Robin vid Almedalen :)



Söta :)



Anna rättar till skärpet som inte ville bli snyggt.. ;P



Robin hade förbrätt sig och hade gott i fickorna ;)



Robin :)



En skit fin klänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0