FAN FÖR REGN! - BILDER

Har kommit hem nu, och sitter i soffan inlindad i en filt och med datorn i famnen. Cyklade hem i störtregn idag! Blev blöt ända in till trosorna! ;o Fan för regn alltså! Speciellt när det är Juni imorgon! Jaja, nu tänkte jag bjuda på lite bilder från dagen, sen så laddar jag upp bilderna på resan lite senare :) Och jag funderar faktiskt på att göra en ny header, men vi får se.. Puss




Outfit idag:
Gråa jeansleggings
Svart linne
Grå och vit randig kort tröja
Triwa klockan
svarta steps ( inte på bilden)


Hahha, uglyy


Eira och Alma i skolan :)


Olivia :)


Moa Viktor och Ture :) ( Viktor kallas Ture, hahah )


URRSCH!


Just nu, blööööt :(


Jag gillar inte regn.. :'(


Myyyys :)


Choooklad och vatten, mums  :)

Såå, det var några bilder från dagen :) Ladda upp bilder på mina kläder som jag köpte på GEKÅS, och bilder ifrån resan sen! Nu ska ja ta min vegitariska tacos, dvs nachochips, ost och dippsåser :) NYTTIGT ;)


Kommentarer
Postat av: O.j

Hahah ser arg ut! Mina ögon ser S-Ä-R ut!! hahaha fina bilder<33 // Olivia

2010-05-31 @ 19:36:07
URL: http://missstory.blogg.se/
Postat av: viktor

:D

2010-06-01 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0