LOVE!

Yesyesyes! Min dator är über snabb igen! I LOOOOOVE! MSN funkar som det ska och allt annat också :) Nytt bättre virusskydd också, tack datakillen! :) Men en sak som jag blir rätt piss på.. Det går fortafarande inte att ladda upp bilder! -.- Kanske är det bloggen det är fel på? Jag kan ju skaffa en till blogg och sen se om det går att ladda upp bilderna på den.. Om det går, så kan jag ju byta blogg, om inte så är det något seriöst problem på min dator! :o Men det får jag kolla upp. Idga har det vart vanlig skola, har kännt mig helt knas idag.. Orkade ingenting imorse. Slängde bara på mig ett par svarta leggings med dragkedja och den snygga och sköna munktröjan som jag lånat av Matilda, på med lite mascara och skippade platttången. Får se om jag kan ladda upp outfit sen, om det går! Menmen, nu ska jag skriva lite med sötnosen och så ska jag göra en ny blogg :) Puss


Kommentarer
Postat av: Samuelthale

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-07-21 @ 13:29:18
URL: http://samuelthale.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0