PACKAT OCH (NÄSTAN) KLART!

Nu håller vi på och packar inför morgon dagen  :) Ska bli grymt kul! Menmen, jag och syster drog ner till tennisbanan och spelade några set innan himlen blev grå och pappa kom ner och hämtade os,, hahha ;) Kul var det iallafall. Det kommer tyvärr inte bli någon update under resan, får inte ha med mig någon dator, och det kommer ändå inte finnas internet.. Eller kanske det gör, jag vet inte! Ska ta många bilder iallafall som ni får se sen när jag kommer hem :) Men nu ska ni få några bilder, Puss


Dagens outfit, flumm bild ;o

Grå tjocktröja med stor krage
Svart linne
Mörkblåa jeansleggings


Packning


Slänger ner en Twilight bok oxå :)


Outfiten imorgon :)


Älskling ska såklart med ;)

Ni får ha det bra sålänge, BYE!


Kommentarer
Postat av: wendela

Fin blogg kolla in mi kramar

2010-05-29 @ 19:08:31
URL: http://wendelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0