SAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAN!

Hade lagt upp alla bilder och skrivit text under varje och så försvann allt! FAAAAAAAAAAAN! ;o Satansatansatan.. Men jag får väll göra om allt.. *suck* Men allt för er, haha ;)




2 par Gjörn Borg trosor och ett par tunna svarta leggings...



...med leopard mönster! :D



Bruna remskor :) Blev förälskad i ett par svarta remmar med klack, men dom köpte jag inte :'(



Smycken, 3 armband och ett halsband :) ÄLSKAR armbandet till höger!



En närmare titt på det söta halsbandet :)



Ny mascara, ögonfrans böjare och tandkräm för mina tänder :) ( ILNINGAAR! )



5 par spetstrosor ;) ( har på mig det 5 paret )



3 vanliga vita trosor utan sömm, skit bra att ha under tights! :)
Och två par vanliga svarta string :)



4 par vita ankelstrumpor, 1 par svarta och 1 par rosa med prickar :)
Sen 2 par svarta steps och 2 par vita spets steps ;)



Closer look..



4 par linnen, 2 svarta 2 vita :)
Har på mig ett vitt också :)



Blåa jeansleggings, skitsött till sommaren!



Gråa ÜBERTIGHTA jeansleggings, snygga som faan :)



Söt bikini och en stooor handduk :)



Den randiga tröjan som prydde mig idag :)



En vanlig svart cardigan, BEHÖVDES! :)



Sommar känning/tunika



Vit tröja, köpte en i svart också :)



JEANSJACKAN! LOOOOVE! :)



Ljusrosa kofta, syns inte så bra på bilden.. Får lägga in en bättre bild någon dag :)



En skitsöt sommar tunika, kanske till skolavslutningen? :)



En jättesnygg och skön tröja med söt rygg :)



Klänning, kanske till avslutningen den med ;)



En söt blus, :)



Randig sommartröja :)



Det andra paret spetstrosor :) Visst ser jag rätt brun ut? ;o



Och en outfit från igår :) Den nya tunikan, söt va? :) Bara det att den går ut på sidorna, så det ser ut som att man är skitfet ;o



Flummbild i mysdressen ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte fina kläder, är allt köpt på Ullared eller var ni någon annanstans också? :)<3

2010-06-03 @ 16:29:05
URL: http://matildahelenajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0