UTGÅNG

Hade precis skrivit ett jääätelångt inlägg om min dag och så.. Och så bara försvann det! ;o
FYY SATAN!!


Datorn fungerar nu iallafall, internet är supersnabbt och det går att ladda upp bilder. Love! Så nu tänker jag blogga här igen, saknade min kära blogg för mycket så nu går jag tillbaka :) Just nu sitter jag med Olivia och bara chillar, vi ska snart ut och kanske träffa några kompisar :) Det är ju så sjukt varmt! SOMMAR! Love det med ;) Dagen har vart rätt lugn, men ikväll blir det röjj!! Hahah, nej men jag och Olivia ska dra iväg till Gården sen. Är ju sista kvällenmed gänget ikväll, så vi ska ha skit kul! Kommer hem runt 2 inatt  :) Menmen, innan dess hade jag tänkt ladda upp bilder på outfiten idag, men jag orkar inte det nu :) Jag tänkte be Olivia att ta några fina bilder ute i fina vädret! Men outfiten idag består av ett par svarta jeansleggings, en vit blus med ljusare mönster i och en skinjacka över det. Håret i en låg knut på huvudet och fötterna pryds av mina söta svart och vit- pricka ballerinaskor. På armarna sitter klockan och handledsflätan. Så ser jag ut idag, och jag ska som sagt var så ska jag försöka ta lite fina bilder ute i vackra vädret! :) Menmen, nu blir det utgång för det är så jävla hett här inne! ;o Update får ni sen :) Puss ♥  


SOMMAR :)


Kommentarer
Postat av: Niklasamna

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-10-11 @ 09:46:48
URL: http://niklasamna.blogpaint.com
Postat av: Niklasamna

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-10-11 @ 09:46:57
URL: http://niklasamna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0