PICTURES

Kom nyss hem. har vart nere vid hamnen och ätit glass med Hanna och Moa :) Myys! JAg har fotat lite idag också, så jag kommer lägga ut lite bilder snart, kul va? :) Vad duktig jag har blivit! ;)  Just nu sitter jag och ser på tv och chattar lite. Har gjort matten och stickat lite på min halsduk.. Den tar fett lång tid att göra! ;o Det ska bli en sån här rund, fin halsduk :) Lagom till sommaren blir den klar, hahha ;) Menmen, jag blev välldigt sugen på att gå på Oleary´s ikväll! MUMMS! Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva , kanske lägger upp en hiss/diss sen :) Om ni vill? Men nu kommer bilder ifrån hamnen :) Pusshej



Min cykel :)



Jag fick en flugjävel i ögat så min mascara bara rann! ;o



Min glass, ser inte så god ut.. MEn jag älskar lakrits glass! :
d



Moa och Hanna käkar glass ;)



Min svarta, Hannas vita och Moas gröna :)




YEEAH!


Hahha, kanske kommer mer bilder sen, men nu ska vi åka iväg, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0