C H I L L A

Tja tja bitches! hähä, skoja bara..
Vad händer? Själv sitter jag och käkar glass, en såndär miniglasstrut med strässel på ni vet? Aja, helt okej är dom iaf. Idag har jag vart i skolan, körde lång dag idag, vilket var sjukt jobbigt. Så nu känner jag mig helt slut, och jag dör nästan när jag tänker på den långa dagen vi har även imorgon. Ahh, halv 4 kanske inte är så långt, men det känns efter ett tag med kurrande mage, slemmig hals och ett dunkande huvud. Det kan jag lova. Menmen, ikväll ska jag c h i l l a, bara mysa och vara med min familj. Egentligen skulle jag plugga också, men hur lätt är det när man glömmer böckerna i skolan? Hur dum får man vara liksom? Aja, nu ska jag checka ansiktsboken. Peace!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0