NU ÄR DET FANTAMIG VINTER!

fyfan vad kallt det är ute, fryser ihjäl när man går utanför dörren.
Idag har det snöat hela dagen, och då överdriver jag inte! Ett tag snöade det bara lite, sen nästa gång man kollade ut genom fönstret var det typ snöstorm, sjukt! Kan ni gissa vad termometern visade när jag vaknade?
9,4 jävla minusgrader! Gaaaaaaash! Det kallar jag kallt! 
Just nu sitter jag och väntar på mammi. Vi ska åka in till veterinären med en av våra sköldpaddor, som tydligen har något fel med näbben, så hon äter inte, stackarn.. Sen kanske vi tar en sväng på stan också, hoppas det. För jag behöver verkligen ett par nya skor. För att springa runt med uggs på vinter, funkar inte. Båda snuskigt halt och dom är ju inte det bästa för att stå emot snö och slask, hehe.. Så det behöv verkligen! Sen har jag en labbraport som ska in imorgon, som jag har lite kvar på. Men det fixar jag sen, nu ska jag dra och värma en vaaarm kopp oboy! See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0