SOOOOOFT

Heej, länge sen nu!
Förlåtförlåt, kass update i know. Har ingen direkt förklaring till det heller. Har varit en vanlig skoldag idag, labbade på kemin, då jag fick alla rätt på no - provet förra veckan, woohoo! KrossarN som Limpan hade sagt, haha. Sen så var det lite repetion inför ma provet på onsdag, en sjukt tråkig so lektion och lite annat sånt där. Men imorgon blir det en soooooft dag. Har nämligen en heldag av basketspelande, sjuornas årliga basketurnering. Så jag slutar redan klockan 12 imorgon, nice huh? Då ska jag nog dra in till stan med Matilda och shooppaa, kanske ta en fika med, får se. Så det lär bli en chill dag. Och sen på onsdag är det dags för 7a natten på Puma, typ 60 pers skulle komma tror jag, än så länge iaf. Det började väll vid 9 tiden på onsdagskvällen och håller på till 7 nästa morgon. Kommer bli sjuuuukt kul! För er som undrar så är vi lediga på torsdag, skönt. Nej, nu ska jag runda av dethär inlägget innan det blir för långt. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0