T R I S T V Ä D E R

Någon mer än jag som blir deprimerad av att titta ut? Bara blött, grått och kallt. Huuu..

Dåligt bloggande på senaste tiden, tråkigt värre. Men vad ska man skriva när man faktiskt inte har någonting att skriva om? Hmm.. för vem tycker att det är kul att läsa en blogg som det står typ ' Hej sönosar! Jag kom nyss hem från skolan, fett tråkigt! Nu ska jag dra, pusshej '? Inte många som jag känner iaf! Menmen, nu är jag här.
Idag slutade jag klockan 2, sjukt skönt med helg! Och det var jag inte ensam om att tycka, det verkar som om det här trista vädret suger ut all energi och ork ur kroppen, så alla blir sega och trötta. Känner ni igen er? Det göra jag kan jag säga. Annars är det väll bra med mig, mycket plugg och annat som sak göras. Har faktiskt en mattebok som ligger och väntar på mig i väskan. Men funderar på att skippa det och ta det imorgon, den ska ju faktisk inte in förens på måndag.. Ikväll ska jag bara se på film och mysa framför idol.
Vad har ni för planer?  xoxo   

Ni glömmer väll inte bort att rösta på Olle ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0