AFTER ALL, YOU'R MY WONDERWALL

Buenas noches!
Jag och mamma sitter i soffan med en godisskål på soffbordet och lyssnar på när alla härliga folk sjunger på tv. Ja, jag gissa att dom flesta av er också ser på Idol en fredagkväll som denna? Vem är er favorit iår då? Min är solklart Olle! Dels för att han är gotlänning, dels för att han är sjukt snygg har och har en galet skön röst! Och ni hjälper väll mig att rösta på honom, eller hur? 099 414 02, det är det ända nummret som gäller nu, okej? ;)
Hahah, ja ikväll blir det myskväll med mamma, syster är iväg och dom andra badar i bubbelbadet tror jag.. Intressant att veta! Men nu måste jag dra, pusshej!

btw, hör ni att Jay kör typ en ballàd ikväll? Det trodde man inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0