C, FINNS FÖR DIG OM DU VILL PRATA!

¡Hola! Me llamo Sara. Vivo en a casa blanca, en suecia. Tengo trece años. Tengo doc hermanas.
 Tengo un perro blanco, se llama Izza.


Hallå där!
Startade inlägget med en enkel beskrivning av mig på spanska. Varför? Jo, båda för at jag är lite stolt, och för att jag hade terminens första spanskaprov idag! Kändes ganska bra faktiskt, trodde att jag skulle kugga. Men jag ska inte säga för mycket, för vi får tillbaka proven först i slutet av veckan. So let's wait and see!
Hur mår ni föresten? Själv mår jag ganska bra. Hade en sjuk jävla migrän igår, mådde verkligen piss. Så jag gick och la mig vid 6 tiden, i hopp om att huvudvärken och illamåendet skulle gå över. Och när jag vaknade imorse hade jag ännu ont i huvudet, men gick ändå till skolan. Varför kan man ju fråga sig.. Ja, det var väll så att jag kände att spanska provet och engelska läxan var ganska viktiga, så jag chansade. OCh det gick ju bra, för här sitter jag, utan någon större huvudvärk och lyssnar på musik. Riktigt jävla chill. Har även hunnit med en omgång muffinsbak och PR tittande. Och ja, det var väll det jag hade att säga just nu.
Kanske, kanske att jag uppdaterar mer ikväll, annars hörs vi imorgon! Puuus! ♥ 

  


btw, har jag visat er dom här godingarna som jag hittade i Växjö? Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0