DON'T YOU WANNA, DON'T YOU WANNA, DON'T YOU WANNA KNOW WHAT IT WOULD FEEL LIKE?

Buenos dias Suecia!
Har precis käkat en mycket god frukost, bestående av två mackor med julkskinka på och ett glas oboy. Så nu känner jag mig redo att starta dagen! Tänkte åka in till stan idag, men bestämde mig för att vänta till jag får in pengarna på kortet. Har mycket som jag behöver köpa! Menmen, det får vänta några dagar. Jag som tänkte att jag skulle hinna shoppa innan skolan börjar igen på måndag, men det kan jag ju glömma, för det är på måndag jag får pengarna.. Men aja, får väll kanske bli på Tisdag ellerså ist! Nu ska jag springa ner och hämta mina älskade duntofflor innan mina fötter hamnar i koma! Puss & Kram ♥ 




En snabb bild på moi får räcka just nu.


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 12:08:03
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0