DU BETYDER MEST

Hallå hallå..!
Är inte på något vidare blogghumör idag heller som ni kanske märkt. Har vart hos Hanna älskling och bara chillat. Jag tänkte till extra noga varje gång jag korsade en väg och hade till och med på mig hjälmen idag! DEt var som jag sa igår, man förstår inte riktigt föräns det händer någon man står nära.
 Köpte även med mig en tidning och lite godis som liiite plåster på såren iaf.. Det var skönt att se att hon hade fått komma hem från sjukhuset iallafall, fast att hon hade ont och så. Vi såg på idol, käkade mat och bara pratade. Känndes skönt att vara vid henne efter allot som hände igår. Tyvärr så fick jag inte krama henne pga nyckelbenet, men det får väll vänta. Nu ska jag kolla lite bloggar, känns som att jag har hamnat efter på den fronten nu när min dator inte funkar. Ha en trevlig kväll! ♥

Kramar och pussar till dig älskade. Tänker på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0