FICK EN FRÅGA

Anonym : Vad har hänt med din dator? Och när ska den lagas?

Svar: Det är väldigt svårt att förklara vad som hände med min dator faktiskt. Men det var så att den var inne på lagning för att den inte startade. Sen när jag fick tillbaka den så började den krångla, men på insidan då. Skärmen började lossna ifrån själva tangentbordet och vi misstänkte att dom hade lagt nån sladd fel inuti datorn när den vart på lagning. Efter ett tag så sprack ramen runt skärmen och den såg förjävlig ut. Ja, det är sjukt svårt att förklara. Datorn funkade iaf, tills den inte kunde ladda längre. Det var något fel med min laddsladd tydligen. Men när vi lämnade in datorn, så visade det sig att det skulle kosta ett antal tusenlappar att laga den, vilket vi tyckte var ganska onödigt så vi bestämde att vi skulle köpa en ny dator ist. Men det har inte blivit så, dator står här hemma och dammar och ja, jag vet inte riktigt när jag får en ny dator. Nu har vi iaf börjat titta på datorer, då jag verkligen behöver en till mitt skolarbete och sånt. 
Hoppas du fick veta vad du ville! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0