Gästblogg!

Godmorgon, tror nog att Sara sover vid det här laget. Tänkte gästblogga lite medans Sara sover.
Jag är Saras bästavän sen vi föddes, vi har alltid hängt ihop och hjälpt varandra, vad det än handlar om. Vi finns för varrandra och jag är jävligt glad att jag lärde känna dig Sara! Utan dig hade mitt liv varit helt anorlunda. Hade inte kunnat föreställa mig mitt liv utan dig. Jaja, nublev det lite drama här, men jaja, det kom från hjärtat! Jag heter Matilda Johansson och är 13 år. Sara du kan väl ringa mig när du vaknar? Bra, vi hörs alla Saras läsare! ♥


Jag för kanske 1 år sedan.
Läs gärna in blogg också, http://Matildahelenajohansson.blogg.se
Älskar dig Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0