MACBOOK PRO

Hallå där!
Dagen började bra, med ännu en stund i duntäckena framför bandspelaren, mysigt. Sen blev det filmtittande med systrarna, med popcorn och hallonsaft, mums! Efter ett samtal med finaste Matilda bestämdes det att det var dags för en heldag på stan. Så vid halv ett tog jag bussen in och mötte upp M. Det blev faktiskt nån mil som vi gick, vi skulle nämligen hitta en bra plattång till lågt pris, haha! Jaja, vi gick runt och hade galet kul iallafall. MEn duktig som jag är köpte jag ingenting! Jag har bestämt mig för att dom pengarna som är kvar på kortet nu ska vara kvar tills månadsskiftet då mer pengar kommer in, yoohoo! Längtar.. 

Jag var och såg på min drömdator idag också. Kostar gör den, men så underbart snygg och galet skön!

 

Kommentarer
Postat av: Hallvardolea

Excellent site!

2011-11-30 @ 11:37:49
URL: http://hallvardolea.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0