JUL LÄNGTAN

Godmorgon lovers!
Startade morgonen med att lyssna på Fritsarve, som är en gammal ljudbok. Svårt att förklara vad det handlar om, dom flesta vet ju inte ens vad det är så, aja.. Skit mysigt att lyssna på iaf! Jag och syster låg invirade i varsitt duntäcke i syrrans 120 säng och lyssnade, myyysigt! Syster tog även cykeln upp till affären och köpte årets första risgrynsgröt, julkänsla på hög nivå! Jag har faktiskt börjat fundera på vad som ska stå på min önskelista också, haha! Bland annant står en systemkamera på listan! Menmen, har ju två månader på mig att tänka på det.
Har ni börjat tänka på julklappar? Och vad önskar ni er? Puss ♥

           
                                                                   kan ni gissa vem det här är då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0