WHY DOES IT RAIN? WHY DOES IT HURT?

Godmorgon sunshines!
Sov dåligt inatt, kom liksom inte till ro. Kan bero på att jag såg på en äcklig film innan jag gick och la mig, kan bero på att doggy tog upp hela sängen och täcket, haha. Men man ska inte klaga för jag gick upp vid 10 idag, så det kändes som att jag fick sova ut.
Har även börjat fundera på att byta header, igen. Men den här blev inte bra tillsammans med min andra design, som ni ser så är det ett lång mellanrum mella headern och själva inläggen. Det känns ju sådär snyggt alltså. Så vi får väll se om det blir en ny idag, annart så blir det väll kanske imorgon eller så. Ja, det märker vi väll. 
Idag ska jag plocka lite i mitt rum igen, slänga ner alla kläder som jag inte vill ha längre i en kasse, och så tas kanske damsugarn fram senare. Vad ska ni göra idag?


Medelande till alla er som frågar om designer.
Min dator är för tillfället sönder, och jag vet inte när jag kan andvända den igen. Alla mina fotoprogram som jag gör designer i finns även på den datorn, så jag gör inga designer just nu. Jag medelar när jag kan börja igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med din dator? och när blir den lagad?

2010-10-29 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0