PÅ BLOGGHUMÖR!

Tjingeling!
Sitter här med min übersköna halsduk ,som jag hittade i garderoben imorsen, och huttrar. Det märks verkligen att det är höst ute nu! Fyyy, samtidigt som jag älskar hösten, så hatar jag den lite med. Just dethär att man måste ha tjocktröja och dubbla strumpor för att vara någolunda varm lockar inte mycket. Men däremot en halsduk och ett par mysiga vantar har jag inget emot! Nåja, nog prat om hösten och vädret. Vad har jag gjort idag? Jo, det var en ganska kort, men kall, skoldag. Slutade direkt efter språklektionen, klockan halv 2. Föresten Oliver, vart höll du hus din lilla groda?? ;o Sen hänge vi en stund i musiksalen och lyssnade en stund när Olof, Daniel och Robin repande inför soarèn. Skitkul var det, haha! Sen drog jag och Matilda till stan och fixade lite ärerenden osv. Tog halv 4 bussen hem och satt mig och kollade på PR ett tag, snackade med älskade i nallen och så. Och ja, det var väll vad jag  har haft för mig idag! Nu står pappa vid spisen och lagar mat, duktiga pappa! Sen så blir det väll mys i soffan, framför halv åtta hos mig först och främst. Men sen så har jag för mig att Desperate Housewives börjar ikväll klockan 9? Har jag fel? Om jag har rätt så ska det såklart kollas på! Vad har i haft för er idag då?

         

          
           old pictures ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0