YOU AND ME BABY

Hooola amigos!
Hur är det med er? Själv mår jag nog ganska bra faktiskt. Kom nyss hem ifrån en kort dag som kändes lång i skolan. Kan bero på att vi åt så sent och att vi hade en lång håla på morgonen.. Menmen, har absolut ingen lust att visa min outfit idag, just för att jag bara har slappiskläder på mig. Dvs, svarta leggings, vit tröja och en brun cardigan, + mina älskade uggs. Puss på dom! Kvällen har jag inte planerat än, älskling kanske skulle sova här. Skulle vart sjukt mysigt! Men ja, vi får väll se. Annars blir det väll bara myskväll hemma, kanske ut och äta. Nää, jag vet inte riktigt faktiskt! Men nu ska jag messa videre med sötnos (♥) och bara chilla! Puuuuuuus


Hihi, jag och syster för någon dag sen, visste ni att det finns inbyggt smink i webbcameran? Haha, fiffigt! Btw, tycker ni att vi är lika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0