FÅGELBAJS - HÄRLIG INFORMATION

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg för kvällen. Det kommer nog inte att bli fler inlägg denna afton, för den ska jag spendera med min kära familj. På menyn ikväll står potatisgratäng och kött, yummi huh? ;) Och påtal om rubriken så hade vi en skata i vårat uterum idag. (!!) Jag som är livrädd för fåglar! Men iallafall, av någon konstig andledning så skiter fåglar alltid när dom blir rädda, vet inte alls varför? Men nu så upptäckte vi att fågeljäveln hade skitit ner hela golvet! Okej, kanske lite överdrivet, men jäkligt mycket var det! Urrrrssssssscchh! Såååå äckligt! Aa, nog om det med fågelbajs, härlig info ;) Nu ska jag återgå till att käcka lite bloggar, innan jag ska plasera mig i soffan bland dom andra. Ha en mysig fredagskväll mina sjukt fina! ♥



Ps; Grattis min älskling, tänk vad mycket man missar på tre dagar! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0