GRATTIS VÄRLDSBÄST ♥

Godmorgon honeys!
Gick faktiskt upp klockan 07.17 idag, duktig som jag är! Men det var väll mest för att hinna ner och gratta syster innan hon vaknade. Så jag drog på mig morgonrocken och dunisarna och smög upp och väckte mamma. Sen gick hela familjen ner igen, inklusive doggy som gick först och skuttade upp i systers säng för att väcka henne med några blöta pussar! Av mig fick hon ett smyckesskrin från indiska och ett halsband i silver med typ ett peace tecken hängade i kedjan. Annars fick hon blommor, sjukt snygga gummidstövlar från vagabond! Ni vet sånna som Paow har? Aa, sjukt avis iaf. Sen så fick hon ett kort där det stod att hon fick välja vilken mobil hon ville! Gissa oma jag är liiite avis? Så då får vi väll se vilken det blir, jag tror att hon lutar mellan en iPhone eller en htc desire.. Menmen, idag kommer väll lite gäster hem hit gissar jag. Syster skulle bjuda på tacos, verkar ju gå hem hos alla! Så ja, tänkte straxt gå ner och klä på mig, helst innan folket kommer! Vi hörs lite senare, Pusshej ♥

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0