HOLA GUAPAS!

Vaknade för cirkus en timme sen, med tron om att det var söndag. Jaha, vad ska vi göra idag då? , mamma tvingar oss säkert att städa rummen.. Men fasen vad skönt det var när jag insåg att det bara är lördag, och att vi har en till ledig dag imorgon! Älskar helger, hatar vädret.. Det har seriöst regnat varje lördag sen i början av augusti! Just nu är det ju uppbehåll, men vi får väll se hur länge det håller i sig. Sen skulle jag gjärna vilja dra en sväng på stan med mamma, ja syster ystser fyller ju 16 år snart! Den 25 september rättare sagt. Och jag vet preciiis vad jag ska köpa åt henne, eller ja, typ ;) Aja, får ringa mamma om det lite senare.. KAnske kan hämta min dator från lagning då också! Menmen, ni får ha det bäääst sålänge! ♥


Sitter och drömmer mig bort till Thailand, gissa om jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0