I'M FALLING IN LOVE WITH YOUR FAVORITE SONG, I'M GONNA SING IT ALL NIGHT LONG

Hola loveeers!
Nu är jag hemma och bara chillar lite. Har varit på stan en sväng med Matilda. Jag köpte ett nagelack, ett nytt puder och sminkborttagning (behövdes verkligen!!) Vi bara drog omkring i nån timme, hittade tyvärr inte det jag sökte. Jag behöver verkligen nya jeans och en höstjacka! Så jag har bokat upp Matilda imorgon med, och då ska vi väll träffa Jesper och lite så :) Ska bli kul. Annars har det varit en rätt lugn dag, jag, Jonathan, Elias och Jonathan gick till vattentornet och tillbaka (gympa uppgift) och ja, så hade vi väll dom vanliga lektionerna. Vi hade även skolval idag, kan ni gissa vad jag röstade på? Jo, Socialdemokraterna, hahah! Men Moderaterna känns sååå tråkigt, och jag tyckte att sossarna pratade rätt bra så why not? Ikväll ska jag ha en myskväll med mina älskade systrar. Vad ska ni hitta på då? ♥


Hittade en riiiktigt gammal goding bland spellistan - Dance with somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0