MY MASTERPIECE



IDag har det varit en chill dag, vi har åkt runt lite inne i stan och typ inte gjort så mycket.. VI köpte godis, hyrde filmer och kollade på lägenheten :) MEn nu till bilderna, haha.. Ja, på måndag ska vi ha en cykeldag med skolan, och då ska varje klass ha ett tema. Vi skulle göra egna hjälmar och även ha reflexvästar, nice huh? ;) Hahah, kommer se sjukt ut! Plus att jag bara hittade en über stor väst som va typ XXXXXXL, hahaha! SÅ jag kommer ju vara extra snygg om man säger så.. Men det gäller ju att bjuda på sig själv, vilket jag gör på demhär bilderna med, bjuder på mig själv. Men vad tyckte ni då? Rosa tuppkam och folie, hmm..

Ha en fortsatt trevlig Lördagkväll mina fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0